Tinggalkan jejak anda ye~

Monday 30 April 2012

madah cinta

Hurm, kehancuran. Tak dapat aku bayangkan. Siapa? Aku mampu simpati daripada jauh. Sebelum simpati kepada mereka, terlebih dahulu ku cuba pelihara diri ini. Aku rasa sedih kerana pernah suatu saat ku telah merosakkan dirimu itu sayang. Aku menjauhkan diri ini lagi kerana mahu kau terpelihara daripada api neraka. Aku benci, aku sayang. Kuatnya hati ini hanya Allah yg tahu.

Kepada teman ku. Aku cinta kamu semua kerana sangat sabar mendengar luahan ku yg tidak berubah. Moga Allah merahmati kamu semua di akhirat kelak. 

Aku kini rindu die. RIndu sangat2.. cintanya... Tapi adakah die mahu mengerti? Adakah die hanya orang lain mengerti perasaan lukanya itu? Aku sudah rasai konflik itu. Sangat berat. Die memang kuat. Aku kuat separuh jek kot. Hehehe. Bukan gurauan mungkin :)

Andai kamu yg jadi temannya mengenali nya, aku jua sama. :) Oh, aku masih sygkan die. Sampaikan syg ku ini kepadanya wahai angin sygg

No comments: