Tinggalkan jejak anda ye~

Saturday 21 April 2012

pedihnye

Sebak sangat hati aku bila adik die tegur aku tadi. Adik die ade jugak hati nak melayan aku pi die.. Hurm, aku da block da pon, lepas ni die rasa bebas la sebab aku dah takde dalam hidup die. Mungkin pada die, perangai aku makin teruk dan sebagainya. Begitu juga pada aku. Aku rasa terseksa sangat merindukan die yg tade perasaan tue. Die sejak dah banyak kali kena main memang kosong je jiwa die. Die memang ada perasaan. Die memang mcm dulu tapi die bukan yg dlu. Die sayang pada orang lain sebab mungkin orang lain tue baik daripada aku. Aku ni pernah kong2 hidup die dan menyakitkan hati die. Aku memaksa die. Die benci dan xsuke orang pakse die.

Tapi persoalannya, kenapa melayan aku macam kekasih? Kenapa buat aku mengharap? Apa perasaan die bila orang yg die giler2 kan buat die mengharap sedangkan orang tue tak ingin die langsung? Die pernah kena tapi bagi kat aku lak. Haih, ko betul2 tak sayang kawan ko.

Aku dan ko memang bukan kawan lagi kan. Tue sebab ko bagi semuanya kat aku sebab aku orang pi bukan sahabat. Aku terluka ok. Sakit sangat.

Sampai bila2 aku takkan lupakan luka yg ni. Kau dah ubah aku. Tue yg pasti.

No comments: