Tinggalkan jejak anda ye~

Friday 4 May 2012

Kuat

Kekuatan hati ni nak bersabar memang sentiasa diuji oleh-Nya. Kita sedar tak sedar je apabila kita ini diuji. Aku bersyukur kerana masih wujud teman2 yang mahu mengingatkan aku tentang kebaikan. Pertemuan aku dengan senior dalam bualatan gembira memberikan aku semangat untuk sentiasa bersemangat dan berkurang nya juga kemarahan ku ini.

Aku tahu, aku tidak sempurna. Aku tahu aku juga seperti perempuan yang kuat mengongkong. Hurm, itulah kelemahan diri ini. Salahkah menjadi orang yang caring? Mungkin aku tidak patut begitu mungkin. Entah la. Tidak semua boleh ngam dengan aku sebab mungkin kerenah aku namun aku tidak kisah kerana tue hak masing2. Aku hanya ucapkan terima kasih kerana ada juga kengkawan yang sudi bersama dengan aku dan menemani aku. Thanx sangat2.

Oh, err. Aku kena kuatkan? hehehe. ok

No comments: