Tinggalkan jejak anda ye~

Friday 4 May 2012

Touching

Aku takkan pernah lupakan kata2 ini. "Lau xle grau xyh ad kwn la". 
Kenapa aku teringat yg ni? Hurm, aku ni orang yang sensitif, jadi aku pasti teringat benda yg paling buat aku terguris. Kena faham, kalau nak bergurau, ayat tue kena lah pada tempatnya. Jangan la sampai buat orang rasa sedih. Mase tue aku menangis. Kedegilan aku telah memakan diri sendiri sebenarnye tapi aku harungi jua kerana perasaan rindu.

Aku rindukan die yg dahulu. Apa yg ada kini hanyalah insan yg lain. Die sendiri buang diri die yg lalu. Aku tahu, hati die tak boleh menerima situasi begitu. Niatku hanyalah untuk melihat die bahagia. Allah yg memegang hatinya kan. Erm. Aku kena redha. Aku kena terima. Tapi serius ar, kata2 die uh yg bagi aku pedas tue memang buat aku touching. Sekasar2 aku, aku pikir agi aw, pi herm, ko memang selfish for sometimes.


No comments: