Tinggalkan jejak anda ye~

Saturday 16 June 2012

Alhamdulilah

Salam... Sebahagian beban telah beransur kurang.. Alhamdulilah.. Alhamdulilah.. Alhamdulilah... Alhamdulilah... Tue jek aku lafazkan sepanjang hari ku dan kiranya sepanjang minggu ni la. Aku sangat2 berharap Allah memberikan ku kekuatan menghadapi hari2 ku ini dengan kekuatan extra supaya aku rasa tak lemah. Minggu ni aku hanya dengan Allah... Maksud nya aku hanya memohon kepada-Nya sahaja.

Melihat kengkawan roomate dan kengkawan comel aku si Ruby dan Wawa... memasing sibuk dengan assignment. Itu sangat2 normal kan. Muka masing2 fokus aje sampai aku ketawa melihatnya. Takpela. Moga Allah memudahkan pekerjaan mereka.. Sayang kengkawan rumah aku sangat2. Mereka kawan2 yg paling bersabar dengan aku.. Well, aku ni bermusim keadaan nya.. hehe

Semalam juga berlangsungnya test Kokurikulum dan Multimedia. Pergh, aku baca slide di skrin monitor rumah aku semalam bersilang2 subjek nye.. Kejap kecemasan, kejap pasal multimedia. Nasib la tak tertwist benda nya dlam test aku. Alhamdulilah lagi sekali. Memang Allah telah menciptakan Komputer yg terbaik dalam diri kita ni iaitu minda dan otak kita.. Aku tak sangka aku ingat yg aku baca secara ala-kadar tue dengan baik... terima kasih Allah

Dan sekarang, aku mahu menyiapkan kerja2 yg seterusnya.. Lepas tue, aku mahu serang rumahku syurgaku.. mahu berada di dapur dan kasi dapur berasap dengan cubaan ku memasak.. hehehe.. dan aku jugak nak belajar buat kuih segala... mahu asah kemahiran perempuan ku hehehe.. selagi belum terlambat kan :) ok la.. chow.. wasalam..

No comments: