Tinggalkan jejak anda ye~

Sunday 3 June 2012

bertahan

Aku sudah lupa pada erti pedih menahan perasaan marah dan terluka kepada kamu kerana sangat2 lali dalam diri ini. Aku menanti kamu hingga ke akhirat walaupun kamu memilih yg lain. Aku yakin tidak ade kerugiannye kerana kesabaran ini. Aku kini diam dan pergi namun aku tidak akan pernah berhenti mengenangkan kau walaupon kata2 kesat mu itu telah mencalarkan perasaan aku sebagai seorang perempuan. Kau belum kenal kekuatan perempuan yg sebenar dan aku juga begitu dan aku mahu mengetahuinya dengan bersabar lagi.. 
Jika seseorang itu boleh loyal tahap maksima, maka aku pon boleh. Akan ku nanti lebih berpuluh tahun... Hanya Allah sahaja tahu betapa diri ni mengharungi apa dalam keadaan yg kurang waras namun masih mampu menyedut ilmu Allah. Diri ini dicaci maki oleh orang lain tapi aku redahkan ua kerana semua itu tak mampu memadamkan rasa cinta ku yg tertinggi terhadap mu

1 comment:

Imran said...

Cinta sering membuatkan manusia menjadi gila dan kurang rasional :)