Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 12 June 2012

Rindu akan kamu NFAHAOS

....Rasa penuh rendah diri. Andai diri ini mempunyai kesilapan pada pihak tertentu, maafkan daku. Jika dilihat terlalu melampau perangai ku, tegur la daku kerana kamu turut ada hak untuk menegur aku....

Aku rindukan ko la beb (Amirul) Apakan daya kita hanya tidak lagi sedekat yg dulu.. Dulu boleh jek kejar ko (sebab ko suka sakat aku dalam kelas). Bila aku tanye ko.. "Ape kenangan paling ko ingat tentang aku?".. Ko  menjawab,"Aku paling ingat waktu ko geram dengan aku dan ko kejar aku tapi tak dapat2.. hahaha.."
Terus ketawa aku doe.. Memang betul, dalam banyak2 benda yg aku ingat lah pasal ko, tue la die... part ko jeles aku ni "comel" sgt. Hehehe.. Maklum la,.. ko mane ade banyak lemak berbanding aku kan..hehe

Sekarang kita dah sama2 berjaya masuk universiti kan.. sedang ketika dulu kita macam sama2 bersedih tak dapat masuk U. Ko nye U makin jauh dan aku nye U lak.. hehehe. Alhamdulilah, dekat la jugak.. Tue hasil doa abah tercinta. Abah tak nak aku jauh dengan die.. Aku pon tak mo jauh2 sangat.. Masih mahu belajar berdikari.. dah berapa tahun dah aku tak tinggal kat asrama... setakat 2 tahun jek dulu..

HEhehe..amirul... aku memang tak boleh blah sangat. Ko dengan aku selalu gak gaduh kan. Tapi, macam mane keadaan sekalipon kita tetap berbaik balik. Aku mintak maaf sebab aku ni garang sangat. Sensitif sangat. Aku pon cuba tak nak kuat sensitif.. Malu rasanyaa... maafkan aku amirull.. aku sayang ko beb.. Ko kawan lelaki yg paling kenal aku macam mana.. Ko sangat2 sporting. Hati ko sangat soft untuk orang macam aku yg degil giler...

ok la.. just for it... i love u amirul.. NFAHAOS.. always forever.. <3

No comments: