Tinggalkan jejak anda ye~

Sunday 3 June 2012

Waimaaa

Alhamdulilah assignment berjalan dgn baik. Lecturer ku tersenyum. Dats what i want. I admire his smile becoz it showed that i can make it better. When i can make it better, it's mean i can make arwah mak dan abah smile so lebar. Hahaha.. broken english so bad.

Balik rumah cuti raya Gawai ni kerja aku ialah main kucing. Kucing aku skrg dah ade 15 ekor !! Hehehe... Meriah rumah aku weyh.. Sangat2 seronok. Kalau aku tension, aku main jek dgn diowunk. Konfem aku tak tension. Yes dulu aku tak pandai handle emosi aku. Kerana itu aku kehilangan beberapa org yg aku syg dek sikap ku. Tapi sesiapa yg terlibat, korang tahu tak, aku manusia biasa dan aku sendiri bukan perfect. Maafkan aku. Waima aku berakal boleh fikir pon kalau Allah dah gerakkan kita buat kerja giler, konfem jadi giler. It is not impossible but please, aku pon rasa sedih dan tak mo kehilangan korang. Moga korang semua bahagia dan jgn lupekan aku.

Well.. life must go on kan. Aku move on jek. Takde banyak harapan melainkan mendapat keputusan dlm study ku yg terbaik. Tahu tak, aku ade tengok video2 yg saudara islam kita di Palestin tue kena tibai dgn orang Yahudi. Sebak.. Kalau kita yg kena, meraung tue bukan sifat aku dah. Mungkin jadi manusia yg keras hati dan mahu berjuang untuk membela nasib orang islam. tapi aku yg kini sangat2 la penakut. Takut kerana keganasan itu bukan dunia ku. Dan aku tak harapkan itu kehidupan ku. Aku berdoa sgt aku mampu mendoakan umat Islam terbela.. Amin... U alls... let pray for them. Maybe aku nye words macam not so matured but i mean it !!!

Teringatkan adik-beradik aku. Selalu gaduh dgn akak but hey, i love her damn much.Heheh... The fact is, we love each other..

Ok... tue je... sangat malas nk berfikir ,,,Salam

No comments: