Tinggalkan jejak anda ye~

Friday 7 September 2012

Pengaruh artikel Islamik

Assalamualaikum.
^_^ Alhamdulilah masih dapat berada di muka bumi ciptaan Ilahi. Segala Rahmant-Nya yang tiada bandingan sentiasa dilimpahkan kepada hamba-hamban-Nya tidak kira bangsa dan agama. Ada laknat dan ada yang taat. Allah tidak pernah berlaku tidak adil kepada hamba-hamban_nya malah hamba-hamba_nya pula yang ingkar akan perintah-Nya.

Semakin hari, semakin tenang rasa hati. Kadang-kadang terselit nafsu jahat menyapad diri tapi aku sentiasa kenangkan artikel islamik yang mengajak diri ini dekat kepada Allah. Syukur sangat kerana hadir teman-teman yang mahukan kita melakukan kebaikan. Malah ada yang mahu mengajak kita masuk ke Syurga. Sentiasa mengingatkan perkara yang dilarang dan diperintah Allah..

Mula-mula bila kita dengar memang hati rasa nak marah tapi perasan tak?Yang buat kita marah tue sebenarnye syaitan lakhnatullah. Dia membisikkan ntah apa-apa dalam hati kita. Dah la macam tue, mengutuk lak kita tentang orang yang mengajak melakukan kebaikan. Ish tak baik begitu.

Bagi kawan-kawan yang pernah mendoakan aku supaya berubah, aku ucapkan terima kasih. Tak kisah la kan berubah macam mana tapi asalkan ke arah kebaikan, alangkah beruntung nya la kan..

p/s : aku tertarik dengan pengajaran Al-quran dengan lagi mendalam... moga aku mempunyai peluang itu insyallah.

No comments: