Tinggalkan jejak anda ye~

Wednesday 5 September 2012

Salam. Tinggal beberapa hari lagi mahu pulang ke London..Eyh3.. silap, silap.. pulang ke Puncak Perdana, Shah Alam.. Sempat lagi an aku berangan jauh. Ada angan-angan deyh mahu belajar jauh-jauh sedangkan ke Shah Alam pon aku rindukan abah bagai nak gila. Aku anak manja dan sangat sayangkan abah. Abah pengganti mak setelah mak pergi menyambut panggilan Ilahi. Moga mak tenang di sana.

Barang-barang semuanya tak dikemas lagi. Sebenarnye aku biarkan je baju2 kolej aku dalam beg tu sebab aku tak pakai sangat semua tue bila dah duduk kat rumah. Balik-balik ulang pakai baju yang sama hingga koyak rabak. Bila dah nampak seksi baru nak bukak beg tu cari yang elok sikit.

Hurm, aku baru nak baca novel Sebarkan Cinta-Mu hasil nukilan Fatimah Syarha. Novel tauhid dei betul2 mencuri perasaan aku. Bila aku nak buat benda jahat, mesti terkenang bait-bait dalam novel tue. Bagaikan Fatimah Syarha berpesan pulak dengan aku . Kira bagus lah kan. Ade yang berbicara dalam hati.

Alhamdulilah beribu kali kerana usaha aku melepaskan dan merelakan dan menlenyapkan dia dalam jiwa aku untuk beberapa percent sudah pon berjalan dengan lancar. Apa yang aku tahu pasal die, die tenang dan mungkin bahagia, mungkin tidak. Aku doakan moga die kuat. (Si dia ialah azmir ).. Hurm, ramai sayangkan die. Cemburu aku dengan die tapi tidak mengapalah sebab itu rezeki die. Makin bertuah, semua yang mendekati die bijak-bijak belaka. Harap die bijak menghargai yang mendekatinya.

Maaflah, aku masih tak berhenti bicara tentang die. Ngee.

Ok. Hurm, Aku sekarang perbanyakkan membaca artikel islamiah. Sebab bila aku baca artikel2 tue, hati aku tenang dan ilmu terisi. Lagipon bila membaca ni otak jadi ligat bekerja untuk berfikir an.Aku tak nak otak aku jadi lembap. hurmmm. Sedangkan aku sememangnya makin loading.. T_T

Ok la..tue je nak cerita ^^

No comments: