Tinggalkan jejak anda ye~

Saturday 24 November 2012

Cari bila perlu

Assalamualaikum ~
Bak kate member ku wani..SUMBAT ~ habis padat twitter aku. Mood dari normal naik ke tidak normal.. Stupid bila ada manusia mintak nombor si dia dan dia boleh nak sound aku.. Ko pehal lau dah nampak gaya aku malas nak layan, diam je la.. Ko tahu en aku kuat cemburu..Ko jgn jadi siot sangat la nak buat ayat2 ko yg siot tue sebab aku memang tak heran.. pi merayu2 mintak kat adik die. Aku nak tengok ko menelan bahasa2 kedap kasar adik die lak...

Jangan nak cari aku dah la.. aku bukan kawan sejati ko. ko cari bila perlu je.. Ape jenis kawan mcm tue?? Oh sori, kenapa perlu anggap kawan bila mana ko hanye ex kepada ex aku ooohhh please... so not kawan.~

Aku memang marah dan serius.. Ko hanya cari aku bila ko nak nombor die sedangkan pesial la ko nombor die ko padam selalu.. huh~

#aku malas dah nak kate ape2 dgn ko.. Kalau mcm tue gayanya ko minta dari aku.. ~ Panas hati

No comments: