Tinggalkan jejak anda ye~

Saturday 24 November 2012

durh

Assalamualaikum

Kehidupan yang sangat2 tenang tapi kekadang memberi impak yang sangat menggilakan aku. Siapa tahu hati aku. Mungkin ade yang kata, aku tahu die asyik fikir siapa je. Hurmm. ok fine betul la tuh tapi aku bukan nak gila2 kan dah tapi aku mahu berubah dan doakan la aku. Cuma jangan ade kenangan silam hadir kembali je. Aku dah hindarkan diri ni pon kira baik dah. Yang agak2 senget tue jangan kembali hadir.. Please, pernahkan merasa sangat2 ke "annoying" aku ni ~

Hurm, alhamdulilah aku masih ade kawan ala2 stephen chow.heheh.. Ika, she's totally like me when im a child.. Serius aku rindu zaman kecil ku. Tak perlu nak fikir cinta bagai.. Hurmm. 

Ok la.. i dont want to think stupid stuff.. bak kate seseorang tue.. "sye bukan pengemis, banyak benda lain lagi nak sye fikirkan. sori ok~"..<< ayat sombong nak mampos pi ko terkedek2 mencari gak en.~ durh~ ko dgn aku sme je samdol~

No comments: