Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 13 November 2012

Test Oral Jepun

Assalamualaikum ~
Oh hari ni aku ada test Oral Jepun.. Memang aku sangat2 nervous.. hehe
Aku pon praktis la skrip aku dengan kwn aku si Ruby.. Hehe.. Aku je yg asyik silap.. Orang patut sebut "Gakusei" yg bermaksud pelajar. Aku pergi sebut "Genki" yg bermaksud apa khabar. Sebab sebutan die tue.. Lebih kurang sama je.

Dalam aku dok salah2 sebut tue.. yay~ aku ternampak sorang lecture ngah parking kereta die menghadap kelas aku.. Pi kelas aku tingkat 2 . Sambil tengok dan menyebut2 perkataan Jepun tu, tetbe lecturer dalam kereta tue melambai-lambai ke arah aku.. (aku rase.).. Aku zoom muke lecturer tue..OH GOSH ~ tue sir Hafiz ahahhaa..

Aku memang excited sikit dengan sir ni sebab die nye subjek aku dapat A..heheh.. Thank you so much sir.. Bukan mudah nak dapat A ni.. Bila berpeluang dapat A.. hati siapa tak teruja beb..

Ok, pas dah nampak sir, aku pon lambai2 la sir.. dah die dok kusyuk tengok aku berkumat kamit bercakap Jepun, aku pon bagi tahu la yg aku tengah nak Oral test.. Die tersenyum je.Oh  so sweet. Muka die manis taw.. masih single ~ auw hehehe.. suke lak aku.. ngade.. konfem la tade harapan meh.. ye la.. hahah. aku mane la sesuai kan..budak laei..

Alhamdulilah aku berjaya la melepasi test tue.. Tenang betul hati aku lepas dah jawab test tue.. Hope ade sesuatu yg terbaik untuk aku lepas ni ^_^ Insyallah..

Actually ada lagi ni test2 yg bakal aku harungi pi perlahan2 la.. aku pon seram gak ni :p hehe..doakan ye kengkwn dan pembaca semua;


No comments: