Tinggalkan jejak anda ye~

Thursday 31 October 2013

Indah dlm saling menyayangi~

Assalamualaikum..
Kuyup semalam terkena hujan dek rumah jaraknye jauh sedikit dari fakulti tapi alhamdulilah masih sihat walafiat.. Masih berharap diri sendiri bersedia menghadapi ajal yg bakal menjelma..

Luahan dari luahan ku dengari.. Sedar atau tidak, kekdang diri sendiri pon hadapi perkara yg sama seperti mereka.

Sekarang duduk rumah sewa. Banyak benda aku baru belajar. Alhamdulilah so far semuanya dipermudahkan Allah. Hopefully pelajaran ku ok..

Rindukan arwah mak sekarang ni.. Dah lama xpeluk cium mak..

Sangat2 merindukan para sahabat ku yg tidak pernah kenal erti benci dan bosan terhadap diri aku~
Serta adik2 yg menghormati aku seadanya..

Im try my best to be happy person for my beloved people that willing to share their love with me~

Overall mereka sahabat yg xpernah lupakan saya~ alhamdulilah~
Hahahah~ she always make me laugh... kekdang buat aku geram pi at last she make me smile~ adik kesygan aku dunia akhirat~
Akak yg sntiasa jage adik die elok2~ slalo gduh pi die akan jge adik die juge

Weee my most best baby~ lol.. 

Housemates.. hehe~ mereka non-stop make me smile Lecthu team~ hahaha

Mereka jika dipanggil akan hadir cuma aku je xnk panggil2 mereka krn xnk mereka rasa sedih di jua~ i love u all~ ade juge yg xmemahami persahabatan kita~



Rindu saat bersungguh2 makan begini~ hehehe.. 
Beloved classmates~
 both adik ~i love u



No comments: