Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 1 October 2013

Sayuq~!

Assalamualaikum~
Sayur.. menjadi makanan ruji aku ntok minggu ni.. Belajar xmakan nasi buat masa ni. Sebab nak belajar jage kesihatan.. mane taknya sebelum ni tibai berapa byk senduk nasi.. Masa makan memang xhengat~ bila dah sakit baru mengaduh2.. masa tu xde nak keajaiban ilang sakit melainkan pantang berlebih2.. Jadi, aku cuba mulakan pemakanan ku utk ku bakar lemak2 extra dalam badan dan di saluran darah ni..

Saya sayang badan kurniaan Allah ni~..

Semua ni dorongan adik beradik dan sahabat2 yg xputus2 beri semangat kepada ku.. Pelbagai nasihat dan aku nak laksanakan semua itu walaupun sedikit supaya ianya bukan nasihat yg dibawa lari angin sje..~ huhhu.. aku xpandai bermadah.. nasib la heyh~ :p

Aku blasah ni heheh~ huuu ayam aku terambil lebih pi please jgn mrah sbb aku sbenarnye amek langkah drastik sgt, so ayam ni jdi pengubat rindu nak makan nasik~ xpasal2 en? aahahaha.. aku suka makan ayam pi ade aku bace buku, die kate xelok makan ayam.. punca kebodohan errrr... aku cubalah nanti kurangkan makan ayam anti ye~.. doakan aku boleh buat yg terbaik~... nak sihat jugeeee

Ni muke latest sye~ ~wuuu.. Emok sgt~  :(


No comments: