Tinggalkan jejak anda ye~

Friday 15 November 2013

Malam isnin yg hening... Insidious berlangsung di ruangan tamu. Aku termenung melihat skrin laptop member aku.. menanti Insidious bermain dan telefon aku berbunyi tanda notification WhatsApp.. Senyum sorang2.. telefon tue dah lame xberdering.. Sebelum ni Mr. Specky yg rajin hantar mesej tapi bila perlu je.. Penantian aku padanya ibarat debu yg sikit2 pergi meninggalkan tempat hinggap. Aku xpandai nak bermadah tapi itulah yg aku mahu ibaratkan perasaan dan situasi hati. Maklum Mr. Specky terlalu ramai peminat.. Tambahan pul dah jdi MPP ni. Susah la nak berhubung.. angan2 kosong saje.. Ramai lagi la peminat die.. hurmm.. biarlah die pergi daripada aku terus bergaduh dgn die.. Die pasti dan benci akan diri ni..

Siapa yg WhatsApp aku? Aku panggil die Nawzi.. New friend... mule2 die ajak borak kat wechat tapi aku xselesa sgt kt Wechat.. so aku ajak sambung kt WhatsApp.. Die ni la paling best aku ajak msej sebab die beralas je bercakap dgn aku. Orang Kedah maaa.. aku memang dah lama berkenan dgn orang Kedah. Diorang ni mcm ade tutur tertib dlm berckp... Style meh hehe..Aku orang Negeri Sembilan.. Biase2 je..

Kalau lelaki lain dah mula menggatal dah tapi die ni steady cakap beradab je.. Buat hati berkenan je nak borak panjang2..hehehe.. :)

Borak punye borak, die ajak jumpe.. anway, die ni sekampus aku... huwarghhhh... xsangka die same dgn aku cume die junior aku.. Die mude setahun je.. wehee... time jumpe memang aku ase kekok gler... betol ke die ni nak jumpe aku?? huhu.. last2 ok gak.. die tggi dan sgt2 krus..dan die pon terima diri aku yg kini..



No comments: