Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 18 March 2014

Cinta buku

Hobi aku ni gemar kumpul buku. Tak kisah buku apa pun. Kalau kat rumah, berderet buku2 yg aku dah banyak kumpulkan. Memandangkan belajar di Uitm ni berpeluang dapat Baucer buku RM250, jadi aku memang manfaatkanlah untuk buku je. Waktu nak membelek buku tak tahu lagi bila hahah~ yg pasti aku akan buka dan baca juga buku2 tu..


Buku ni buku nota kosong je tapi sebab aku beli sticker sampai satu set, aku hias2 la sikit buku ni. Hehehe kurang2 mase aku nak tulis nota tertarik jugaklah nak memegang buku yg berhias ni~ hehehe..

Ini buku2 sepanjang satu 6 semester. Ada di antaranya buku member aku ni hehe.. campurkan sekali. Nak jadikan kenangan. Tak semua dapat peluang belajar kan.. Jadi, aku jadikan ini kenangan. Kenangan aku menuntut ilmu~


No comments: