Tinggalkan jejak anda ye~

Saturday 1 March 2014

Precious

Selamat hari lahir hani.. Awk dah 23 tahun.. Umur yg memerlukan kematangan yg tinggi. Walaupun xmatang mana pon belajarlah utk matang.

>>Ada satu benda aku nak confess. Aku susah nak lepaskan perasaan kanak2 aku ni. Perasaan seronok ni. Perasaan yg sentiasa rasa diri ni kecik. Sesuatu yg istimewa kot ketika kecil~ hehe

Bila aku kate gitu, orang akan ketawakan tapi memang betul, aku rasa "kecil".. Padahal besarrrrr sgt hahaha..Dan sampai pernah seseorang kate aku unmatured. Whatever they said, i just accept it and live it with peace. Heee :) Ade kate annoyed lagik.. Jujur mereka ni hahaha.. Dengar dan cubalah sebaik mungkin jadi yg lebih baik insyallah~~


Anyway, semalam ialah hari kelahiran ku yg bermakna aku semakin dekat dengan ajal ku sendiri. Deep down aku rasa gementar nk berdepan dengan hari aku mati. Semua orang rasa begitu kan? Erm, no matter how far we tried to get rid of it, we will face it soon and we need to prepare ourselves.
Do i am prepare for it? Only Allah know about it.

Semalam abah dan mak yam ku hadir menemani ku utk makan2. Dah tua sangat sebenarnya tapi mereka setia utk menyambut hari ku.. Alhamdulilah inilah hadiah Allah yg terbaik buat ku.
Abah, dia setia menjadi seorang ayah yg terbaik buatku.. walaupun aku rasa sedikit jauh dari abah tapi aku tetap sayangkan abah selamanya. Also to my siblings, u all are da best siblings i ever had. Adik beradik paling terbaik aku ada dan inilah hadiah terindah sejak aku dilahirkan.. Moga mereka terpelihara daripada perkara yg xdikehendaki hendaknya~ aaminn


No comments: