Tinggalkan jejak anda ye~

Sunday 6 April 2014

Cheese Cracker ~

Alhamdulilah...
Itu sahaja ucapan mahu ku ucapkan sekarang. Bantuan dari adik beradik serta sahabat2 ku memberansangkan proses niaga cheese crackers Diba~ Aku harap murah rezeki Diba.. Aku bantu je ni sebab aku tengok die gigih berniaga. Malah aku nak belajar jugak ilmu berniaga ni.. Ni hanya cuba2 sahaja..

Ni lah kezen kesayangan aku yg buat cheese cracker tu..~ alhamdulilah rezeki die murah~ Moga makin rmai mahukan cheese cracker die..~ 

Buat Wani, die best friend aku yg xhenti2 bagi sokongan~ kerap jumpe die skrg... heheh~ die antara pengemar makanan mcm cheese cracker ni.. baru je cuba makan tdi.. Sudah order baru  heheh~..Anyway thanx Wani coz jdi antara customer yg berikan feedback yg bagus ^_^








Nampak sedap x? nak tahu detail sila pm aku di Facebook ni ok : https://www.facebook.com/hanie.abdhamid heheh~

No comments: