Tinggalkan jejak anda ye~

Monday 4 August 2014

Bermulanya Latihan Industri ~

Assalamualaikum. Alhamdulilah masih berpeluang utk mengarang entry di ruangan blog aku sendiri. Aku kini sudah pun selesai dengan sesi pembelajaran secara teori di kampus Uitm, Puncak Perdana. Sekarang pula aku sedang mulakan latihan industri aku di Pejabat Daerah Tanah, Sepang. Aku ditempatkan di bahagian khidmat pengurusan. Kemungkinan esok duduk kt bahagian pendaftaran insyaAllah la. Hari ni merupakan hari kedua ku. Perasaan aku tadi sangat2 la gementar..huhu tak sangka aku berjaya sampai ke tahap ini.. Aku harap segala usaha aku ini mendapat berkat daripada Allah..

Aku dapatlah kenal dengan beberapa orang dalam department khidmat pengurusan ni.Memasing semangat nak kenalkan diri memasing dan bawa aku berjumpa dengan staff2 lain. Huhu... rupanya begini suasana bekerja kan. Aku fikir tadi dah kena prepare buat kerja2 yg bakal disuruh oleh mereka yg memang akan kasi aku kerja. Rupanya kita kne minta kerja tue jugak.


Macam mana pon hari kedua ni aku kena kenal habis segala benda kt dalam department ni. Cado aku iaitu second bos di sini iaitu Puan Siti Norliza berikan aku buku tahunan 2013. Jadi aku baca je la kt situ segala laporan dan maklumat ofis kt sini..

Rakan2 lain pula semangat update pasal diri mereka di facebook dan whatssap.. Sangat2 berterima kasih kepada mereka kerana sentiasa alert dengan suasana kerja dan benda apa yang aku perlu sentiasa alert... Maklumlah.. masuk ke suasana baru kekadang boleh buat lupa diri hahaha..

Alhamdulilah.. jika ada pape yang baru, aku akan cerita lagi.. So long xupdate entry.. so aku akan try active balik ok~ :) good day~

No comments: