Tinggalkan jejak anda ye~

Monday 4 August 2014

Kisah kawan kahwin~

23 tahun. Orang kata dah layak untuk berkahwin. Hoh~ Jadi, sebab ianya pasal kahwin, baru-baru ni member aku ada sorang yang nikah. Dia sangat cantik. Plus dia sendiri jahit baju dia semua. Jahit manik-manik kt tudung dia. Pergh... merumitkan tapi dengan usaha yang sabar, aku lihat hasilnya sangat2 lah bagus :) Puas hati dak sebab kita mahu design yang macam mana kan?

Di sini aku kongsikan saat-saat mereka mendirikan rumah tangga mereka. Majlis mereka simple sebab selepas je nikah terus buat majlis makan-makan. Tak bersanding macam majlis perkahwinan biasa. Jimat kos dan mudah..

Bergambar dengan rakan sekelas masa form 6 dulu~ aku ikut pakai pinky sebab sepatutnye aku jadi pengapit tapi err terlambat sedikit so xjdi la pengapit.


Bergambar masa majlis makan. ~ cantik sangat~



Saat selepas member ku dinikahkan.. Semoga bahagia ok~



Ini member masa sekolah rendah~ Munirah namanya. ~ Lama benar aku tak berjumpa dengan dia.~ masih kekal cantik heheheh~ Dia ni idola aku time sekolah dulu. segala kelakuan dia aku follow. dari segi pemakaian dan tulisan semua. tapi xde la sebijik sebab kami berbeza dari segi saiz ~ hehhehehehe~ choiiii

No comments: