Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 12 August 2014

Merepek petang~

Tengah duduk menung tengok semua staff dalam ofis ni leka buat kerja, datang sorang abang ni semalam dok kate MB kekal dekat Selangor. ~

Inilah dunia bekerja kan? Aku excited. Sebab dulu mase kecik2 aku berangan nak keje ada komputer.. Nah ko dapat tempat komputer. Taip la ko bebyk hani. Puas? Lazat? hahaha

Sampai dah tak tahu nak taip apa ( nampak benau aku kurang membaca. Sifat ni kena di masak sampai ranum lepas ni ). Ok ckup merepek.

Aku en, bila tengok berita. Dengar along aku kata, " Ko tengok la muke MB Khalid tu ha. Muka kesian.. Orang yg tak kenal die pon boleh rasa simpati... ".. hehehehe tergelak aku dengar. Persepsi orang kan?

Aku sokong MB sebab die belom pernah kasi anugerah pakai penyapu gi ( Choiiiii~ hahahaha... )...Mana taknya. Orang paling kureng kasi buku tulis kosong. Tak pon kotak isi gula2.. Tapi penyapu??? Ahhh sudah la meraban aku ni.. Kisah lame jgn diungkap hehehe.. Takde la. Pada aku en, jika pemimpin tu mampu melaksanakan tugas dengan baik dan kriteria diri memenuhi segala kehendak untuk menjadi menteri, dats good :) Itu aku punye pendapat.

MB Khalid still cool bila menghadapi krisis pecat tue. Takpela. Bila orang tahu buat kerja ni en, campak ke mana2, die boleh hidup..

Ada aku dengar ni semua drama semata-mata.. Ikotkan je la. Sebab korang yg memimpin. Korang yg disoal. Kami disini memilih kerana percaya. Jika menganiaya... prepare for future la ok~...


P/s : Bukan sekali aku tengok kaya jatuh menjunam kerana ada sebabnya. Kita manusia jadilah manusia yg belajar daripada iktibar~

P/s 2 : Muka MB Khalid mcm arwah baba~ So comel ~ muehehee.. lau rindu baba, tgok MB Khalid.. ~I miss u baba.. Al-Fatihah~

2 comments:

Unknown said...

Asalam..hehehe..boleh juga release tension tu..merepek petang pun terus update blog kan...

~Hanie Ladyhlomanie~ said...

heheh ~ biase la. duduk dlm ofis mengantuk, tgn mula la nak mencari keyboard hehe