Tinggalkan jejak anda ye~

Sunday 24 August 2014

Words retua~

Gemar menafikan keadaan. Cuba menutup kebenaran. Hukum sebenar bukan tak tahu. Sayang itu mengaburi segala2 nya. Bila ianya akan berakhir. Kali terakhir hanya penat yang terasa.

Sejak sudah berada dalam dunia kerja, fikiran semakin jauh merewang memikirkan tentang adik-beradik. Kekasih? Entah. Sebab aku puas berjuang namun aku masih silap dan salah. Aku tak nak salahkan si dia yang sudi bersama aku. Hanyalah diri sendiri yang sering tidak sedar diri..

Keluarga? Sehabis mungkin mahu bersama mereka. Jangka masa hidup semakin pendek. Hurmm..

Buat AO, terima kasih luangkan waktu hari tu dengan aku. Dah macam adik beradik sebab berkelahi dengan dia je. Aku redha dengan segala-galanya.

Kerja... sentiasa perbaiki kesilapan diri :) hehehe.. kadang-kadang menung, kadang-kadang busy sampai xmenang tangan~ sighhh~

No comments: