Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 2 September 2014

Working on it~

02/9/2014
Pukul 8.00 pagi

Baru saja smpai ke ofis. Kemas kini barang. Amboiii faill boleh tahan banyak.. huhu~ Tarik nafas panjang untuk siapkan semua kerja. Esok InsyaAllah aku akan follow unit Khidmat Pengurusan dalam eksplorasi tentang sistem.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pukul 12,57 tengahari.

Fuhh.. aku baru dapat siapkan separuh surat untuk fail2 consent gadaian tanah. Hari isnin kan? Fully loaded betul kerja yek~ Pape pon aku suka sebab aku takde la termenung jauh kan.. aku still tunggu keputusan pasal report praktikal yang baru di perbaharui lecturer aku. Hope cepat la stel so aku boleh plan aku punye report.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 minit selepas aku taip ayat di atas (hahahaha)

Aku baru dapat lagi 3 fail? =_=" hahaha.. serius nak gelak sebab baru setel terus datang lagi. Encik Zain superb la.. Kasi aku kerja non-stop~ hehehe..,Anyway aku hepi dapat bantu die sebab die pon ade banyak keje kan nak disiapkan.. Lagi stu die steady je ajar aku kt sini.

Well.. 2 3 hari yang lalu sangat full dengan aktiviti dengan member2 aku...

Jumaat, lepas aku balik je kerja, aku terus tidur. Letih. Pastu aku siapkan ayam barbeque untuk berkelah. Semangat~! Maklumlah, mahu lepaskan kerinduan pada member2 tercinta. Memasing belajar jauh2 dari kampungnya. Bila dapat jumpa mana boleh miss waktu nak spend gila2 bersama kan

Sabtu, aku pergi bergerak berkelah dengan kengkawan aku iaitu Huzaifah, Ontot dan Wawa.. Best. Serius best. Nazira? Hurm, aku cuma boleh katakan mungkin die de hal sendiri.. Biar je la.. Aku malas nak kata apa.. Memasing ade masalah masing2.. Tapi yg pasti die mang tak sabar2 nak kahwin muahahah~
Pas sibuk berkelah serta melantak ayam yg sedap diperam semalaman tu, kami berjemur sambil cari ketam.. Ha kau sampai 5 ekor bebudak ni cekau ketam mase air tengah surut. Kami sebenarnye sampai kat situ dah nak tengahari. Ye la kelam kabut ambil tempat bakar ayam nye.. pastu gerak beli buah tembikai dan akhir sekali isi minyak.. huhu~ Tapi Si Zpah memang aku terasa die bawak laju padahal berapa km je die bawak mase tue.. Mungkin perasaan kot... Err?

hehehe... Last sekali kami memang jadi legam la kan sebab berjemur lame giler.. huhu~ siap baring
lagi~ Aku siap tanamkan bebudak ni. Yang aku tak boleh lupa, aku nak taruk la pasir uh atas badan si Zpah, boleh die dok ketawa kaw2 punye wktu tu. Aku puas soh die stop gelak.. Die kate geli ~ hahahahahahahahahaha... Serius Zpah, ko memang kelakar~ hahaha

Tapi Zpah nakal gilos.. Sebab apa? Sebab die tibai baling pasir kt muka akuuu~! Dahi woooo kena... Aku tak puas hati, aku kejar die pastu lipat2 badan die hahahha.. Nasib ko la kne belasah dengan aku yek~ Wawa dengan Ontot dok feeling berenang2 mcm ikan duyung da aku nengok nye hahahah~ Comel.. Da la lbeyh kurg aku jek bebudak ni bulat2 bdannye~ hehehehe... aku jek berperang dengan si Zpah~ Letihhhh melayan budak sorang ni~ Lau Nazira ade en, aku ase Nazira la mangsa utama hahahahahha~

Ahad ?

Ha~ ni yg best~ Ahad ialah Hari Kemerdekaan en? huhuhu~ Hari itu juga merupakan hari kelahiran best friend aku iaitu Una bambam~ Budak sorang ni aku dah lame tak jumpe. Bila jumpe memang aku jdi terkedu kejap. Eyh ko da tembam Una??? Nak tahu ape die jawab bila aku kate gitu? Die kate " Mana tak tembam Hani uii, aku balik kerja je mesti makan pastu teros tido."... Erk.. lagi handal ko daripada aku. Tapi serius, sebelum ni pernah gak aku menemankan die. Die memang betul2 lapar. Aku pon tak makan sebanyak mcm die waktu tu la~ hahaha.. Die makan 2 burger. Aku makan satu je~ hahahaha... Anyway, aku sayang ko sgt2 Una.. Budak yg sangat dan paling dekat rumahnya dengan aku. Budak paling paham aku macam mana selain sahabat2 aku yang lain. Die ni nakal tapi aku tahu die paling baik~ Kekdang ade keras kepala die. Lau die nak sangat bende tu, die akan dapatkan~ Dan die jugak banyak berjasa dengan keluarga~ huhuhhu~ Sungguh banyak aku memuji mu Una ~ Sila belanje aku makan~ heheheh


 Gambar2 di atas ialah benda yg berlaku pada hari Ahad~ hahaha.. Hari Sabtu punyek takde sebab Wawa kate nak buatkan video tapi sampai laaa nii aku dok tunggu tak de muncul2 pon video nye~ pelik betul~ anyway, inilah sahabat ku serta akak aku~ Kalau terror cari akak aku yg mne heheheh~ die rendah2 or rendang2 aje tue..~ lbeyh kurg mke die dengan aku sme nye ehehehh~

 Kami waktu ni plan nak tengok wayang~ Ceter The Expendables 3.. ~wuhuuu~ Aku paling suke The Expendables ~Cter die superb dan ganas~ hahahaha~ ade memacam hero yang join~

Anyway ni adalah pertemuan secara beramai2 yg kali pertama setelah aku dah habis belajar kt Puncak. Aku istilah habis je la sebab aku dah tak pergi ke kelas kan heheheh~

Aku gembira bersama mereka. Mereka sahabat aku~ Tak berkira. Sentiasa ingati aku~ Alhamdulilah~

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
03/9/2014

Sekarang aku tengah taip~ Setel semua kerja hehehe~ Barulah dapat update entry ni~ hehehe ok bye~


No comments: