Tinggalkan jejak anda ye~

Monday 20 October 2014

20 Oktober

Isnin. Sekarang dah 20 Oktober 2014. Hurm.. Slow pergerakan aku nak masuk office semua tapi kan yg buat kaki aku laju nak masuk tu kerana ada akak2 kat sini selalu buat aku gelak hehehe, maka dgn itu tak jadi takde mood aku tu. Steady je masuk dengan rasa gembira. Hehe.

Sepatutnya ada mini meeting tau sekarang tapi aku rasa macam tak mahu buat je sebab fikiran aku bercampur aduk dengan Buletin Ogos, Minit Mesyuarat dan report buku log aku. Tambah Wan ade kasi aku kerja article review die yg dok tak paham2 tu. Bila nengok die dok tanye aku pasal kerja tu buat aku kesian pulak. Benda alah tu senang sebenarnye tapi tak boleh berterusan buat sebab mampu buat kita muntah darah bluekkk sebab meluat baca benda sama hahaha.. Semalam aku buatkan sikit dah. Hampir 40 % aku dah bantu kot. Yang lain die kena uruskan sebab die je tahu camne benda tue disusun.

Aku ni nak mula nak catit buku log tu tapi makin hari makin tak dapat buat. Tak tahu napa. Hurmm.

k sampai sini je~ chow

No comments: