Tinggalkan jejak anda ye~

Thursday 4 December 2014

Dapat akhirnya yeayyyy~!


Assalamualaikum~ sebelum ni aku teruk benar tak kasi salam kan~ Senget la aku ni heyhh~
3 hari sedih sorang. Termenung pikir masa depan aku ok ke idok pasni.. Aku berserah pada Allah. Aku redha jika ini ditakdirkan pada aku. Aku siapa nak melawan. Sabar la. Inilah tanda cinta Allah pada kita.

Namun, selepas tiga hari itu, alhamdulilah satu satu rezeki mari.. hehehe.. Nampak tak kt atas tue.. itu di antaranyaa... Tok guru akhirnya belikan... hehehe.. yeayyyy~ Senyummmm...

Plus dapat tempat baru ntok buat kerja.. ~Anjung Iqra"... Alhamdulilah hehe..

Apa yg terbuku di hati biarkan dia tersimpan di situ. Bersyukur sangat masih ada yg mahu jaga. Tenkiu Allah kirimkan insan mahu jaga aku.. Alhamdulilah...

~
Bersama abg Faiz dan abg Kamil~ ~Video dah mula kena buat~ figure belakang tue mang agak serabut sebab memang jadi tempat letak barang un~ hehehe.. 
Heheh... abang Kamil dok mencari lagu ntok video~ steady... 

Tok guru aku kemungkinan da tembam..hahaha.. sebab?? Aku nak snap sampai badan die masok... nak jugak terselit..~ padahal aku yg silap en hahahah.. ~

Aku dapat coco crunch..~ heheh.. Ada sebab gak tue.. ~Coz aku dah tolong tok guru buat video perpisahan ritu. Kerja tue tengok orang la lau nak rasa berat ke tak. Aku rasa sederhana. Bantu je sebab movie maker ok tapi ritu last aku buat video aktiviti ritu macam apa je. Hancur video tue. Ade ke kuar print screen aku. Padahal aku da edit da sikit ritu. Aiyakkk~ Maluuuuuuuuuu~!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sangatttt~!!!!!!!!!!!

Pape pon aku cuba melupakan kenangan pahit yg menyengat sgt tue.. ahhaha.. 

Tq tok guru sebab banyak jaga saya. Ajar saya dalam study sikit. Dalam projek banyak hehehe.. Almost all ideas aku sedut dari die , Encik Nazri dan abg Kamil. But overall ideas datang dari Cado dan Encik Asyraf, heheh.. 

Hope semuanya ok. ~amiinn.. 

No comments: