Tinggalkan jejak anda ye~

Thursday 10 December 2015

Berkurun tak main coding html~

Assalamualaikum.

Betul2 berpeluh aku dibuatnya (even duduk dalam ofis berhawa dingin ni -_- ' ) bila godek2 coding html blogskin ni. Puas aku suaikan kat blog aku. Ada hati berangan nak pakai blogskin. Mana taknya aku tengok layout die alwa comel je gitu. Nice satu set so taya nak edit bebanyak kali. Sebabnye template sekarang dah lain dari template dulu. Nak adjust pon aku mula lupa.

Waktu dulu berjam-jam masa aku hadap laptop hanya untuk edit rupe blog aku. Choi sangat~

Ahhh lelame tu buat aku give up gak. Takpela. Agaknya sebab kita dah makin besar, apa saja rupe blog kita, rasa cukup puas hati da asalkan tak semak mata memandang. Sebab aku ni rajin belek dan bace entry lame aku. So aku pon cerewet dengan rupa blog aku sendiri. It's mean aku malas nak hadap rupa blog berbunga2 sangat. Tak kuasa mak lah heyhh~

Aku godek semalam pon sebab takde kerja sangat. Hari ni maybe de kerja sikit so mase untuk hadap blog tak berapa lame~

Ni muka aku kat ofis semalam~ Saje gedik nak tunjuk~ hahaha


2 comments:

Nurrul Hazieqah said...

HAHA.. takpe.. biar simple, ringan loading.. tuh yg utama..

memang kdg2 keinginan tuh dtg menerjah.. tak salah pun.. ::)

kk said...

Idea dan ilmu adalah sesuatu yang awesome apabila kedua-duanya bergabung hehe ..