Tinggalkan jejak anda ye~

Tuesday 29 December 2015

Fuhhh chatbox

Assalamualaikum~

Aiyo penat betul edit chatbox aku ni. Kononnya berangan la nak buat slide chatbox tu… tapi bila aku dok review blog aku sendiri kan, mak aih, rimas pulak. Macam semak nak tekan icon yg aku create tu. Last2 aku amek je freebies dari blog si Panda ni. Hahaha.. Macam kanak2 skit la tapi suai ngan warna blog ni. Takde cacat.. Camne rupenye pon kne selarikan la ye dak. Baru la tetamu yg dtg menjenguk rasa mcm tak bluekkkk~ hahahahah


Aku antara yg paling tak suka widget blog bersepah-sepah dan tak tersusun.. Walaupun online je kan. Huhuhu~ Sebab yg nengok ni pakai mata ni ha. Silap hari bulan aku pakai spec la gamaknya. Hehehe.. Bukan pe, aku berusaha dgn gigihnya tak nak pakai spec kalau boleh sebab tak kuasa aku nak beli spec berates-ratus tu. Baik aku guna duit utk kegunaan lain kan.

Sampai mana tadi? Ha chatbox. Lagi satu kan, aku risau tetamu  blog aku tak jumpe chatbox aku hahaha.. Sebabnya aku bab edit frame atau box chat tu punye la malas. Dulu bolehlah sebab aku mang kaki edit, sekarang ni dah takde da. Dgn laptop nya bertukar-tukar. Lepas tu software aku dok install dan uninstall… Tahu tak betapa penat nak tunggu proses install tu??? Dapat lak laptop yg jenis ram slow.. Allah~ huhu

Kalau boleh kita nak permudahkan dan selesakan mata tetamu kita. Kita ni dah la buat tetamu kita seksa melihat warna warni kan.. jgn seksa orang nak cari chatbox yg mesra alam tu pulak~ hahaha..

Benda kecik je kan tapi aku bebel bagai nak rak. Kecik tak berapa kecik la bila ko dah masuk coding tu~ Lain la ko pakar programmer… coding tu ibarat snack ko aje….

Nasib la hari ni kerja tak berapa banyak. Ade je kerjanya tadi tapi takde sampai buat aku tak boleh tekan button keyboard ni ha~ huhuhu~

Dan sebenarnye aku tak berapa suke pinky pinky ni tapi sebab da terpilih background ala-ala rainbow, aku pilih jugak la. Takde la lighting sangat. Dan aku nak sangat hias blog ni mcm ala-ala diari tapi tu sume leh dapat kat blogskin dan aku memang belum sedia nak hadap coding blogskin tu. Baik aku kerjakan mata aku membaca Al-quran je kan hehehe.. ~

Anyway… Moga korang yg jenguk blog aku selesa dan jumpa chatbox aku tu~ hehehe.,.. k daa~




1 comment:

scya lollita said...

risau pulak kte blog tak kena dgn mata pembaca sobs