Tinggalkan jejak anda ye~

Sunday 28 February 2016

Hari Istimewa~ Terima kasih

28 Februari. Yes. Hari jadi ku. Alhamdulilah masih diberi keizinan utk hidup bernafas bersama mereka yg aku sayangi. Terima kasih Allah. Turut aku rasa manisnya hari jadi ku kali adalah yg terbaik dan terapat mengingati hari ku. Sebenarnya aku tak tahu mereka ingat sama ada kerana FB atau mereka begitu baik hati mencatat hari ku dalam fon atau diari mereka. Huhu. Mungkin disimpan dalam ingatan. Terima kasih ye kerana mengingati hari lahir ku sahabat tercinta semua.

Moment kt Adden Burger stall.

Secara personal begitu nak sangat wish besday aku adalah Una. Sebab die datang ke rumah dan belanje makan sushi serta bawakkan kek. Tahun ni juga aku takde kek nak kena dinyanyikan lagu tu semua. Hanya burger besar dari adik beradik serta kek comel dari Una kesayangan ku. Terima kasih sahabat kesayangan. Aku yakin kalau Fira ade, die pon turut serta bersama belikan something. Tapi die tengah praktikal.
Wah malam ni die cantik . Make up meh~ Wink wink~ 

Yes i love u. Kita pernah dingin kan sebelum ni but bile kita close balik, mcm xleh pisah~ Kita bff



Manakala yg mesej aku dan merupakan yg pertama, adalah Nur Marliana a.k.a Nana. Terharu beb nampak nama die dulu msej. Lewat malam die mesej huhu~ Sejak kenal die, die tak pernah terlepas wish besday aku. Die mesti wish. Padahal aku bukanlah yg selalu bersama die. Malah aku paling jauh dari die. Nak jumpe pon setahun sekali. Tapi die masih mengingatinya. Seterusnya ialah Fatin Nabilah. Dan huhu ketiga? Azmir Osman. Yes. Dia orang ketiga. Siap hantar pic kek lagi. Meriahnya lagi dalam group wassup Aktivis M, Ayu, Meor, Big serta Hawa semua wish. Manakala Izai serta Amer wish secara personal. Da rest wish kat FB. Yang siap nyanyi lagu hari jadi dalam dwibahasa ialah Fadhillah Ghazali. Dan aku tak sangka Atiq geng asrama aku dulu ingat besday aku~ huhu. Tq Atiq. Rindu ko sangat. Syed Syafiq pon wish. Siap msej personal. Huhu~ Ramai yg gak yg doakan aku. Harap ikhlas~ Amiinnn


Azmir Osman a.k.a Jemir send to me this. Aku tertarik dgn nombor tu ~ Demm. He did remind me of my age ~haha

Cinta hati yg sedang jauh. Yes I am her partner crime and everything~ I love u~Beb, cepat2 stel stdy k. Aku tunggu~

Bff alam maya ku~ Wani yg stay wishing~

Tak ku lupe kezen aku paling rapat iaitu Adibah Husna. Pepagi lagi da msej dan ajak keluar tengok wayang. Cerita tu pulak memang kami target dari awal lagi hehe. Die bawak aku makan burger Big Bob. Memang sedap. Gelak2 jumpe die. Dan spendtime berborak. Tapi kezen aku ni mang selalu ingat aku. Mana2 die pergi rasa syok akan story kt aku~ Semalam die bawak Adik die Si La. Nama die Adila tapi aku suke panggil La. Hehehehe. Omey daknye. Cantik lagi~

Diba tkut nk tengok camera sbb drive kan. But she did smile hahahah~ i love u~


Semalam die pulak aku pergi kenduri kahwin Kak Ngah Eikin. Alhamdulilah akak Eikin dah kahwin. Dapat orang Port Dickson. She so beautiful on her wedding day. Terpesona aku melihatnya. She so kind. Die tak pernah lupekan aku dan akak serta Baba's daughter. Kami rapat dulu. Selalu spendtime sesame. Mak dan ayah akak ngah pon baik iaitu Cik Najib dan Cik Tipah. Selalu masakkan lauk sedap. Dan semalam aku akhirnya dapat jumpe mama serta Adik dan Eya. Paling rapat ni dlu. So semalam keje aku selfie je la hahaha.~


Ni la pengantin istimewa itu~ Cntiknya akak hari ni~ Bertuah husband akak~ :*

Baba's daughter. Baba's princess~ Yay i miss them... 

Baba's queen. My mama. Mama always sweet. I miss u mama. 




No comments: